Were in love, kyss mig!

"Kyss mig" går på repeat, jag sitter med nosen i datorn för att lämna in lite uppgifter och änu en gång göra kvällen lång med godis och fin musik.
10 började jag idag med matte vi hade nu bytt lärare till en liten tant och det va för mig ingen hit, kanske det som kommer hända om vi ska jobba tills vi stupar, förbannat skönt att kunna sova några minuter till innan man drar. Speciellt när man just har haft lov!
STOR hiss till den här killen:
Det är bara att lyssna på hans texter,
Coffey Anderson va namnet

Kommentarer
Postat av: Anonym

det heter näsa, inte nos. nos har hundar och katter, inte människor

2012-03-01 @ 19:13:53
URL: http://csofi.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0